söndag 27 mars 2011

Mardröm

I natt drömde jag en mardröm.
Den var inte så läskig och så utan
mer känslomässigt jobbig.

Jag tänker inte kommentera vad jag
tror att drömmen betyder men ni får gärna gissa.

Jag drömde att jag var i min lägenhet och fixade
och donade lite då Johan kom till mig och sa att
han ville gå och fika.
Vi gick iväg och jag tog Johans hand men han
släppte den direkt.

På fikat sa han "vi behöver prata". (förövrigt det läskigaste
jag vet när någon säger så)
Jag förstod att han tänkte göra slut och blev ledsen och
gick därifrån ut på gatan som var som en trappa med långa
steg. Johan blev sur och följde efter.
Jag snubblade och ramlade på Johan.
Han verkade ha stukat/brutit foten. Jag frågade hur det
gått och när jag titta upp på honom såg jag att han
var förlamad i halva ansiktet och då försökte jag ringa
112 vilket gick sådär..

Sen vaknade jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar