fredag 4 mars 2011

Det är ingen mening med att ge upp!

Har precis stigit upp ur sängen igen för andra gången idag.
Legat och panik gråtit i en timme nu men äntligen
är jag lugn igen.
Nu är jag trött, ruffsig och allmänt ihop säckad.

Det är konstigt hur jag ena stunden kan vara som vilken normal
tonåring som helst (jag är väl lite äldre än så men ändå) som
övningskör med sin pappa och sen äter pizza till att
sen inte veta hur jag ska lösa allt och orka ta mig vidare.

Mina pengar på mobilen är slut igen för jag ringde Johan.
Fyllde på mobilen igår med ett presentkort eftersom
jag inte har några pengar nu förrän fk gett mig.
Måste lämna in ett brev dit som jag inte gjort än.

Nu ska en tom, trött och sliten Zara fortsätta städa lägenheten.
Sortera tvätt och diska , typ.

Ska ha Alfons ikväll och det är min räddning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar