söndag 6 mars 2011

Big NONO

Jag är stolt över mig själv för jag har idag gjort
massa saker som för mig är Väldigt jobbiga.

Det första var att jag åt på resturang med hela
Johans famillj. På en dyr fin resturang dessutom.
Det var svårt men jag klarade de.
Åt en förrätt och valde modell liten och till
efterrätt delade jag och Johan på en sorbe.

Efter det följde jag med hem till Barnarp, utan Johan.
Jag var alltså ensam med Johans föräldrar och lillasyster.
Kanske ingen stor grej för er men för mig är det de.
Lisa och jag spelade Super Mario bros Wii.
När vi var där fick jag mens en grej som brukar stressa
mig enormt. Eller rättare sagt det brukar vara en sån där
"oh nej, tänk om". Men jag hanterade det.

Nu till slut har jag åkt bil hem med Johans mamma.
Verkligen jätte snällt att hon körde mig hela vägen därifrån.
Under bilresan har det inte varit pinsam tystnad alls och jag
har kunnat prata om saker utan att känna "vad ska jag säga nu?!"

Så det är vad som har hänt ikväll
och jag är stolt över mig själv och jag anser att jag har
rätt att vara det!

God natt!



Min mat
Trött sliten Z i hissen
precis innan hon kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar