onsdag 17 november 2010

Popcorn

Jag gör det jag gör bäst. Sitter i soffan och kollar på tv.
Det blir lätt så när man har 12 h dags tid att göra någonting med
när man egentligen inte gör något vettigt.
Inget meningsfullt liksom.
Diska , städa och pyssla blir rätt meningslöst i längden.
I alla fall när jag mår såhär och inte tycker att jag är värd något.
Jag är inte värd att ha en städad lägenhet så då kan jag likaväl låta kaoset växa.
Imon tänker jag. Imon ska jag göra allt jag inte gjorde idag.
Vi får väl se.


Just nu sitter jag som sagt var i soffan och äter popcorn.
Tittar på arga snickaren.
Jag tycker faktiskt det är kul. Se hur ett hopplöst fall blir ett vackert
och smakfullt hem.
Tänk om man kunde göra så med människor .. ?
Anyway, när arga snickaren är slut är det Greys Anatomy.
Älskade sjukhusprogram. Alla sjukhusprogram är värda att se.
Nästan.
I alla fall kan jag lätt bygga upp dagarna med tv program.
Timme efter timme.
Tills det är dags att sova.

Men imon ska jag fixa!
*Hoppas jag*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar