lördag 20 november 2010

Fniss elller inte?

Jag har varit ute och cyklat i mörkret.
Det var väldigt mysigt.
Sen kom jag hem och var nöjd och glad men nu
när jag hör att grannarna har fest oså så känner jag mig
som den ensammaste människan på jorden.
Jag hade saker att göra idag om jag ville men jag orkade inte.
Min skruttidutt själ orkade inte och det är ju faktiskt nåt jag ska
anpassa mig efter för annars kan jag hamna på sne....

I alla fall.
Så vill jag att ni tänker på att ha reflex.
För ett år sedan (lite mer)
Blev min kompis, kompis flickvän (kan vi säga)
påkörd av en bil. Nu är hon enligt läkarna näst intill hjärndöd.
Hon skulle bara gå sista kvällsrundan med vovsingen och då hände det.
Så ta inte livet för givet!
Det finns gratis reflexer att få! Använd dem.

Mmm iaf. Jag ringde om en annons i tidningen idag. Hör och häpna.
Jag hatar telefoner och tycker det är sjukt jobbigt även om jag pratar med
tex. älsk.
Så att jag ringer upp en okänd människa sådär är ganska stort.
Jag är faktiskt stolt över mig själv.
Dessutom gick det hyfsat bra tror jag.
Gjorde nog ett bra intryck.
Handlade om att vara hundvakt typ !



1. en bild på mig idag.
2. en bild på min nya hårfärg
3. En bild på mig i min fina reflex jacka (ANVÄND REFLEX ;D)
4. Mitt diskställ. Var tvungen o visa för hade diskat as mycket och kände mig duktig.

Och förlåt Emil...men:

OverAndOut

*skoja*

God NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar