fredag 7 september 2012

Mobilskal

Jag är jätte nöjd med min mobil men ibland önskar jag att jag valde en Iphone istället för HTC.
Varför?
Jo för att det finns så sjukt mycket fina och roliga saker till Iphone.
Min pojkvän har en iphone men han är inte typen som bryr sig om att köpa saker till sin mobil.
Han har ett slitet, trasigt silikon fodral till den som han fick när han fick mobilen.
Jag funderar därför på att köpa något till honom.
Jag letade efter bra, billiga sidor men som också skulle ha många olika skal.
( på en del sidor har de inte så många olika utan typ tre skal i olika färger )
Jag hittade Den här sidan.
Har hittat två skal där som jag tror skulle passa min prins.

Detta skalet borde jag köpa i och med att det ska skydda
telefonen från vatten och stötar.
J är ganska disträ och fumlig och då kan det vara bra
med super skydd till mobilen.
Om ni känner någon klantig människa med en Iphone så
hittar ni skalet Här!



Både jag och J gillade detta skalet jätte mycket.
Det lutar åt att han ska få det.
Min pappa är trä människa och jag har nog
ärvt lite av det.
Jag gillar trä, det är snyggt!
Här hittar ni det!

http://paniiik.blogspot.se/2012/09/mobilskal.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar