lördag 4 juni 2011

Ångslig personlighet...

s störning har jag ju blivit diagnostiserad med. Oftast håller jag inte med om det men idag när jag ringde J efter att han inte hört av sig på sen typ kl sex igår kväll så svarade han inte.
Då fick jag direkt för mig att han låg på sjukhus, kanske till och med var död, och sjukhuset hade ju såklart inte informerat mig för jag är ju bara hans flickvän och hans föräldrar hade inte tid för...ja deras son låg på sjukhus.

Det hann jag tänka på nån sekund. Men sen testade jag och ringa hans andra mobil och då svarade han. Den andra mobilen låg bara låååångt bort så därför svarade han inte. Mycket mer logiskt än att han var på sjukhus ? mm jo jag vet...

Men när han pratade med mig så var hans bror där och då lät han rätt kort o sur typ. Det gjorde ungefär lika ont som om han stoppat en kniv i mig några gånger. Det betyder säkert INGENTING men för mig gör det ont som om han varit otrogen eller vad som . (inga dumma ideer nu Z..)

Min reaktion för att skydda mig från den smärtan är just nu FUCK U. Måste jag tåla allt?
Det gjorde mig ju ledsen? måste jag vara snäll då?
Inte så att jag göra nåt, går mest runt här i min bubbla och .. ja gör ingenting och  tänker att Om han smsar så ska jag inte svara *bad girl*... osv.

Hm, ja?



Igår badade jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar