måndag 22 oktober 2012

Kämpar

Varje dag är en kamp just nu.
Jag vill bara sova hela tiden och det brukar sluta med att jag går o lägger mig tidigt.
Runt sju. Sen vaknar jag mellan 4 - 8 och då brukar jag ligga och vänta till Johan går upp.
Undertiden tänker jag ut tusen saker man kan göra på en dag bara för att få tiden att gå.
Jag har ingen ork, ingen drivkraft och ingen vilja.
Jag gör saker bara för att få tiden att gå så jag får sova igen.
Allt jag gör tänker jag i tid.
En promenad runt munksjön tar nästan 50 minuter.
Det är bra. Johan slutar fem och det brukar vara mitt mål att sysselsätta mig till då.
Idag ska han dock träffa en kompis efter jobbet så får se hur det går idag.
FY FAN för att må såhär.
Idag busade jag och min kontakt person lite och ändrade mina mediciner.
La till lyckopiller/sertralin som jag hade hemma.
Hoppas nu för allt i världen att det kommer hjälpa.

Hade nog varit kul att se mig idag i källaren där jag klättrade på vinterdäck och stolar och rev i lådor för att hitta min gamla mediciner.
"FAN FAN FAN, YEEEES!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar